Meistä
Olemme EL VI Marketing eli kavereiden kesken Elvi.
Tutustu meihin ja lue siitä mistä kaikki sai alkunsa!
Tarinamme
Elvin tarina alkoi tammikuun ensimmäisenä päivänä vuonna 2022, kun nousimme aamulla samaan lentokoneeseen toisistamme tietämättä tai siitä, mitä kevät toisi tullessaan. Olimme molemmat päättäneet lähteä opiskelijavaihtoon samaan kouluun Pariisiin. Löysimme toisemme koulun vaihto-oppilaiden viestittelyryhmästä ja seuraavana päivänä suuntasimme yhdessä katsomaan Eiffel-tornia. Tutustuessamme huomasimme kuinka kohtalo oli tuonut meidät yhteen. Sen jälkeen vietimmekin seuraavat neljä kuukautta tiiviisti yhdessä Pariisia kierrellen ja reissaten opiskelupäivien lomassa. Kevään lopussa tarinamme ei suinkaan päättynyt Pariisiin vaan koto-Suomessa välillämme oli vain muutama kilometri. Vuotta myöhemmin keväällä 2023 istuuduimme kahvilan sohvalle ja kaivoimme vihkon esiin muistiinpanoja varten. Siitä lähti yritystoimintamme suunnittelu ja ponnistuksien myötä Elvi syntyi joulukuussa 2023.
Missiomme
Elvi Marketing syntyi palostamme markkinointiin ja sen moninaisuuteen. Halu toteuttaa jotain "omaa" ja päästä hyödyntämään luovuuttamme sai meidät ideoimaan palveluita, jotka pohjautuvat osaamiseemme. Tiedämme markkinoinnin olevan tärkeä osa yrityksen toimintaa ja siksi haluamme auttaa yrityksiä löytämään oman potentiaalinsa suunnitelmallisen markkinoinnin avulla. Markkinointi koetaan usein vain pakollisena menoeränä tai väkisin toteutettuina some -postauksina, mutta avullamme siitä voidaan kehittää yrityksellesi suunnitelmallinen ja arjen toimintoja tukeva kokonaisuus.
Suunnittelu, sisältö ja seuranta - näiden perusteiden avulla markkinointia on helppo toteuttaa johdonmukaisesti. Kuten sanonta kuuluu "hyvin suunniteltu on puoliksi tehty". Haluamme yrityksenä tarjota markkinointipalveluita helposti lähestyttävästi ja tehdä palveluiden hankkimisesta mahdollisimman vaivatonta valmiiden palvelupakettien avulla. Näin asiakkaamme voi keskittyä yritystoiminnassaan omaan ydinosaamiseensa.
Vaivattomuus
Haluamme tehdä palveluiden ostamisesta helppoa asiakkaillemme, siksi löydät sivuiltamme valmiit paketit ja alkaen-hinnat palveluillemme.
Helposti lähestyttävyys
Sinun ei tarvitse olla markkinoinninasiantuntija puhuaksesi kanssamme samaa kieltä.
Ratkaisukeskeisyys
Näemme haasteet mahdollisuuksina ja ratkaisemme ne luovuudella.
Asiakaslähtöisyys
Panostamme syvälliseen ymmärrykseen asiakkaidemme tarpeista, jotta voimme luoda räätälöityjä ratkaisuja, jotka vastaavat täsmälleen heidän liiketoiminnallisiin tavoitteisiinsa.
Arvomme
Eliina Pasanen
Hei!
Olen Eliina ja toinen Elvin perustajista. Me Vilman kanssa lyötiin hynttyyt yhteen, jotta voimme täydentää toistemme osaamista. Markkinoinnin sisällä omat vahvuudet keskittyvät tekstintuotantoon ja sisällönsuunnitteluun. Itselle kauneus ja kosmetiikka ovat pitkään olleet minua kiinnostavia aiheita, joten sen myötä olen opiskellut itseni estenomiksi ja meikkaaja-maskeeraajaksi. Estenomiopinnot voidaan jakaa karkeasti kahteen osa-alueeseen, liiketalouteen sekä kemiaan ja tällä tavalla olen löytänyt tieni markkinoinnin maailmaan. Omaan pitkän taustan asiakaspalvelun parista niin kosmetiikka- kuin matkailualaltakin. Olen aiemmalta koulutukseltani myös matkailuvirkailija sekä merkonomi.
"
"
Perustaja | Estenomi - markkinoinnin ja kosmetiikka-alan ammattilainen
Vilma Räsänen
Perustaja | Tradenomi - markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen
Hei!
Olen Vilma, toinen Elvin perustajajäsenistä. Markkinointi, viestintä ja visuaalisuus ovat aina kiehtoneet ja inspiroineet minua. Tämän palon myötä olen opiskellut itselleni markkinointiviestinnän ammattitutkinnon, graafisen suunnittelijan tutkinnon, liiketalouden tradenomin tutkinnon pääaineena markkinointi ja tällä hetkellä syvennän markkinointiosaamistani vielä markkinoinnin johtamisen maisterivaiheen opinnoilla (KTM). Markkinoinnin ja viestinnän moninaisista osa-alueista vahvuuksiani ovat erityisesti markkinoinnin suunnittelu, visuaalisen ilmeen luominen sekä konseptointi. Minulla on vankka tausta B2C myynnistä, asiakaspalvelusta sekä asiakasrajapinnassa toimimisesta, joten ymmärrän markkinoinnin ja erityisesti yhtenäisen sekä johdonmukaisen viestinnän tärkeyden asiakaskokemuksen näkökulmasta.
"
"